Zombies.

Alltså allvarligt. Jag har nog riktiga problem här. Jag drömmer ALLTID om zombies. Och det har blivit allt oftare nu. Vad är det som händer? Försöker dem säga mig något?
Det utspelar sig alltid i samma hus. Jag står på övervåningen och tittar ut genom fönstret. Jag ser en zombie. Den ser mig. Sen är det kört. Jag får panik och ska fort hitta ett gömställe. Oftast blir det under sängen. Men den hittar mig. Fast jag hinner vakna innan någonting händer. Som tur är. Men alltså. Dem kommer att ta över världen. Somewhere. Somehow... I just know it.

Allvarligt. Hur rädd skulle inte du bli om den här kom springandes mot dig?


Kommentarer
Postat av: Emma

uuuuuuh såna är ja också rädd för :O

Skulle inte förvåna mig om dem snart vill utrota världen så alla blir zoombis istället, de vore lite läskigt :P

2009-06-16 @ 23:09:19
URL: http://kramisemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0