Ett enda samtal.

Tänk hur allt kan förändras så plötsligt med ett samtal. Ett helt oväntat samtal.
Men innerst inne visste jag att det skulle komma fram förr eller senare. Jag är en hemsk människa. Jag har utnyttjat personer som jag älskar så mycket i så många år. Och nu är det slut. Det är bra. Det kommer bli en helt ny värld för mig nu. Allt ska ändras. Till det bättre hoppas jag.
Jag förtjänar det här.

En märklig upptäckt. Eller?

Jag och Emma hamnade såklart bakom kameran idag - som alla andra dagar då vi umgås. Vi märkte då att en av bilderna vi tog fick oss att se ut som små barn. Det kändes som om det enda som saknades var napparna och snuttefiltarna. Typ.
Visserligen beter vi oss som dem. Men att behöva se ut som en liten oskyldig bebis, det är väl lite att ta i?
Jaja. Det är bara att bita i det sura äpplet och acceptera våra barnsliga utseenden. Det gäller att hålla hårt i våra leg i flera år framöver...



Nu ska jag och Rolfy ta en promenad i huset.

 

Matförgiftning.

Det är anledning till att det inte har blivit något inlägg här.
I  lördags var jag och Amanda på en resturang här i lilla, fula Trosa. Allt flöt på bra och vi hade det sjukt trevligt.
Efter en stund kände jag hur illamående jag blev och min mage gjorde ont. Det slutade med att jag fick gå hem alldeles för tidigt för att vara en lördagskväll.
Väl hemma så spydde jag. Inte en gång, inte två gånger...Utan hela fucking natten. Fick ca 2 timmar sömn, resten av timmarna spenderades mitt huvud i toaletten.
Och inte nog med det. När mina hemska uppstötningar äntligen hade försvunnit så fick jag istället feber. Vad fan liksom.
Men nu är jag som tur var på bättringsvägen. Ifall ni ville veta alltså.
puss.

Vill du veta en sak?

Några glas vin, Msn, en glad Amanda och en varsin cam är allt som
behövs för en lyckad fredagskväll!


Friday, i'm inlove!

That's why i'm bjuder på this sexy picture!
Nothing can get me in a bad mood tonight, wohoo!

"Jag är lite hungrig. Har du någon konserverad frukt?"


Glad glad.

Hahahah. Kommer ni ihåg den där roller coastern som jag snackade om att jag hade? Ja den finns fortfarande här. För nu är jag glad glad och längtar så hemskt mycket till 2 maj och kanske även den 20 maj.
Håll tummarna!

Men å andra sidan,

Men när jag väl tänker efter. Lite ledsen får man väl vara ibland? 
The thing is that mitt liv är rätt så förvirrande just nu. Har fått känslor som jag aldrig trodde att jag skulle kunna få igen. Men vem känslorna är riktade mot, det är ju det som är jobbigt. Jag vet ingenting. Jag står här och känner mig helt dum i huvudet. Jag skulle verkligen behöva en kram just nu.


Yeah, right...

Var ledig idag. Men plugg har det varit på schemat hela dagen. Fan det är så mycket i skolan och i mitt liv just nu.
Allt känns rätt så jobbigt nu om vi ska vara sånna. Men men...always look on the bright side of life, right?

"She does'nt look good. 
I mean she's not thin.
She does'nt have the perfect skin."

Shopaholic.

Var och shoppade med mami idag. Handlade bland annat den här roliga tröjan. Den är liksom skön, ful och snygg på samma gång. Perfekt.



Fel tåg.

Ni läser rätt. Idag hoppade jag på fel tåg när jag skulle åka hem. Fick reda på det när jag visade biljetten. Gissa om jag fick en hjärtattack när hon sa det. Jag var trött, bakis och ville göra allt för att slippa krångel. (Jag hatar nämligen tåg)
Men det löste sig. Fick hoppa av i skövde och vänta på det rätta tåget. Några timmar extra blev det dock.

Annars leker väl livet i guess. Åh gissa vad. Jag saknar Göteborg.....fan. Måste dit snart igen.

Vad gör jag för fel?

Kvällen var minne för livet. Så himla mysigt det var.
Men jag är förvirrad.


say whaaaat.

Trodde inte att det kunde hända. Men jo. Jag har rätt så tråkigt just nu. Här. I Göteborg. Helt galet ju. Men det kan ju ha att göra med att jag inte har någon kompis att umgås med just nu. Jävla skola. Sen så längtar jag så galet mycket efter ikväll också. ÅÅH Vad kul det kommer att bli!

Skulle för övrigt vilja visa lite bilder från tillexempel i onsdags, men smart som jag är glömde jag min sladd till datorn. Så ni får allt vänta tills jag kommer hem. Hehe.


imorgon är det fredag.

Underbart väder var det idag! Vilket tyvärr innebar bonnbränna. Suck. Bara för att jag ville sitta ute och njuta i solen så måste man straffas. Jaja, det blir att sola naken nästa gång helt enkelt.

Imorgon. Det är en dag som jag längtar så enormt mycket till! Då ska vi nämligen vara ett stort gäng som ska grilla, dricka och umgås i en park. Åh vad jag längtar! Då får jag ju även se två av mina favoritpersoner.
Nej nu ska jag fortsätta dricka öl med bror och hans kompis.
puss.


paranoida jävel.

Gårdagen blev lite impulsiv. Träffade en kompis från Borås igårkväll samt hennes kompis. Vi drack öl och gick sedan ut på krogen. Det var nice! Förutom min huvudvärk som tog kål på mig, så sorgligt nog fick jag gå hem lite tidigare.
Och skoja inte om jag var rädd när jag skulle gå hem! Man får ju så mycket ideer. Antingen är det någon som rånar en, någon som våldtar en, någon som misshandlar en....Ni vet. Så när jag hade hoppat av spårvagnen (Notera SPÅRVAGN. Jag är i himmelriket! Pendeltågen kan slänga sig i väggen!) då sprang jag för livet hem till Jockes lägenhet. Fick även låna ett överfallsalarm av min söta kompis.
Ja, jag är lite paranoid av mig.

Jaja. Snart ska jag göra iordning mig för jag ska lite senare iväg till stan och träffa BELLABELLABELLA!!<3


Because i'm worth it.

ÖÖÖÖÖÖÖL är gott. Det vet jag för jag dricker det just nu. Med min bror och hans kära kompis. Men innan vi kunde dricka den var vi tvungna att gå säkert 5 km för att komma till systemet. Så JA jag förtjänar den underbara drickan!
Tack bror. Och tack gbg. För att ni finns.
hejsvejs!


Finally!!!

Jaaaaa jag är äntligen i Göteborg!! Jag kan knappt fatta det! Efter en 3 timmars lång resa i ett tåg som var fullsmockad med skrikiga små barn så är jag äntligen här!
Just nu sitter jag hos bror min och ska snart göra mig en knäckemacka med leverpastej (vad kan man annars förvänta sig av en ungkarl i sina bästa år?) Vad som helst funkar för mig just nu, är hungrig som ett djur!
Later.

"Dont ever let fear hold you back."

Nämen hallå. Vet ni vad? Klockan är snart 20 och min resväska är tom......eller aa, förutom ett par byxor som jag duktigt har lagt dit. Varför lyckas jag aldrig göra något klart i tid?? Jag hatar verkligen att packa, kommer ingenstans. Och att jag har världens huvudvärk gör inte saken bättre. Känner bara för att lägga mig ner och sova. Ligger ner gör jag ju redan, men sova måste jag vänta med. Det är ju Desperate housewifes på tv ikväll ju!
Jaja, wish me luck.
puss.


Göteborg - Sveriges framsida.

Nu är det bara snart 1 dag kvar innan jag åker till min favoritstad. Jag tror att det är meningen att jag ska bo där - föralltid.
Göteborg är ju den finaste staden som existerar. Det finns så goa människor där och det är la gött. hehe.

Snart blir det middag för min del. Sedan måste jag börja packa lite smått redan nu. Även om jag har hela dagen på mig imorgon så vet jag mycket väl att jag inte kommer att hinna. För det ska provas, testas och packas ner. Det tar lång tid om man heter issa.

Husbilen it was.





Smile.

Långfredagen sa dem? Ja det stämmer in väldigt bra för mig. Dagen har ju varit segare än...kola? haha. Det var ju nästan ett litet skämt där. Maybe i'm back on track?
Idag hände det absolut ingenting. Eller jag fick städa huset, men det är ju ingenting som intresserar er precis.
Imorgon kanske det blir en husbilstur med modern och fadern min som står på schemat. Dem tyckte att vi bara ska ta en dag och åka iväg ifrån allting. Låter rätt så soft faktiskt. Ska tänka på saken, hehe.
puss.


studentskivan i onsdags.

Home sweet home.

Kom precis hem från praktiken. Damn vad trött jag är nu. Är till och med för trött för att orka lägga ner energi på ett inlägg.
Så jag säger bara kort och gott - GodNatt :)


Poff.

Fick äran att jobba kväll "igår". Det var inte kul. Speciellt inte när man kommer hem så sent. Det är ju helt tomt och mörkt i huset när man stiger innanför dörren. Hallåå här förväntar man sig ju lite service! Neeejdå. Humorn är inte på topp just nu.
För lite sömn? Ja jag tror nog det. God natt.

"I'll make your heart jump like it was on cocaine."

 

Effin' sunday.

Usch för söndagar. Tycker inte om dem. Nej! 
Under dagen har jag mest funnits nergosad i vardagsrummets soffa. Riktigt skön är den. Tittade bland annat på Australia. Så sjukt tråkig och inte min typ av film så jag såg inte ens hela.
Imorgon ska jag upp tidigt igen. Detta betyder att jag måste somna tidigt. Damn it.
later.


De där jävla milen tar kål på mig.


"You can turn off the sun, but i'm still gonna shine"

Dagen har spenderats i solen. Nu har jag ännu mer fräknar. Dem har börjat ta över mitt ansikte. Det är lite illa faktiskt. Men som sagt, konstigt nog har jag saknat dem lite...
Nu har jag en kall och god öl i handen. Maten är snart klar. Solen skiner för fullt och jag mår prima. Yesss sommarn är nog påväg ändå!


I'm in the mood for you.



Nu har jag förflyttat mig från soffan till sängen. Blir nog att sova när som helst. Är trött efter en jättejobbig vecka.
Gissa om jag kommer att sova ut imorgon...
Godnatt snyggingar!

Miss Brightside.

Umgicks med modern min idag. Vi satt ute och vet ni? Nu har mina fräknar börjat titta fram! Konstigt nog är jag glad över det...
Något som vara jobbigt var alla flugor som surrade omkring en. Mamma och jag diskuterade att flugor drar sig ju ändå till skit - oss dvs.


 

Spa.

Var på spa idag efter praktiken. Fick massage där också. Gud vad skönt det var. Precis vad jag behövde. Under de timmarna som jag och min gudmoder var där bosatte jag mig vid fruktbordet, hehe. Det finns ju sån god och färsk frukt där! Så varför inte, liksom?
Hoppas ni hade en lika bra dag som moi. Kat-ching.

hahahahahaha

Min och Nattas fina musikvideo som vi gjorde i 9an. Med andra ord 3 år sedan.
Man kan ju säga att vårat sinne för mode inte var det bästa på den tiden..Eller?
Haha.


"i'd walk a thousand miles if i could just see you"

Nationellt prov idag. Underbart. Varför? Jo jag slapp praktiken. Yesss så illa är det där. Saknar skolan. Humm.
Just det! Vet ni vad som ger mig kvälvningar? När folk borstar tänderna och sväljer sitt spott, vatten eller whatever. Jag spyr, jag lovar. Fy. Eller när man suger ut vattnet ur tandborsten när man är klar. Nej usch mår illa av bara tanken. Tyck alltså synd om mig eftersom jag får vara med om det i stort sätt varje dag nu på praktiken...BLÄ.

say what?

Alltså vad menar dem? Jag förstår ingenting.
Om du fattar. Berätta. Snälla.


RSS 2.0