Hur lyckas man?

Ehm. Det blev lite för mycket i slutet av kvällen. Tyvärr. Man kan säga att jag till slut gick ut och matade fiskarna i ån utanför. Nej usch vad hemskt.
Men det roliga är att när en kille såg mig hjälpte han mig och tog mig till en bänk. Där satt han och var jättetrevlig och ville hjälpa mig. Sedan la han ju även in en stöt. Såklart(?). Men jag förstår inte. Han var inte heller den enda. Det kom en hel rad med killar titt som tätt och skulle prata, flirta eller försöka få med mig på deras efterfester. Wtf? Jag hade precis spytt och looked like crap. Men när jag är full och glad och någolunda good looking så är det ingen jävel som kommer fram till mig. Man kanske ska börja köra med white trash looken? Skulle det kanske funka?
Jaja. Vi tog en taxi hem och idag när jag öppnade plånboken såg jag att jag tydligen hade spenderat över 1000 kr igår. Så jävla bra, issa! Hur lyckas man?





Kommentarer
Postat av: Amanda

Lilla gumman, jag tror att du var så pass full kan vara ytterligare en anledning till att killarna flirta. Du blir lättare att få i säng då vettu :P

2009-06-25 @ 15:15:08
URL: http://lillakollberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0