Snart är man hemma igen.

Eller snart och snart. Tåget går inte förrän 14.42. Hade glömt bort att jag hade bokat ett sånt sent tåg. Så nu kommer jag inte vara hemma förrän ca 19. Då ska jag krama pappa så mycket som det bara går. Hoppas han bjuder på lite mat också. Mamma däremot, henne kan jag inte krama. Hon har fått för sig att åka iväg till Prag med några kompisar. Så hon kan ju glömma mina kramar och pussar.

Igår blev det ändrade planer. Skulle sovit här, men ikke sa nikke. Jag hamnade någon annanstans. Nära Liseberg om jag minns rätt. Men han skulle upp tidigt idag och jag kände för att dra tidigare så kl 6 var jag ute och vandrade på gatorna och letade desperat efter den rätta spårvagnen som skulle ta mig hem till bror min. Som ni märker är jag här nu. Brors kissekatt springer runt som en galen apa och vägrar lämna mig ifred. Gulligt.

Kommentarer
Postat av: N

ett one night stand!? ;)

2009-06-30 @ 13:46:53
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Oooh, spännande. Tell me more!

2009-07-07 @ 16:09:38
URL: http://lillakollberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0