Rör inte mina donuts.

Oj oj oj. Ingen bra början. Mitt huvud värker, törsten försvinner inte och jag är trött. Bakis med andra ord. Men jag får skylla mig själv.
Idag ska vi gå runt på Trosa marknad. Woho...not. Efter att ha gått på den i 19 år så vet man i stort sätt vad det finns för saker, vart dem finns att hitta och sen får man ju inte glömma alla de polacker nere i hamnen som äger ett så kallat tivoli. Jag bara väntar på att någon skruv ska vara lös och någon ramlar och dör ifrån en karusell. Eller något.
Men det som står först på listan när jag kommer ut är att köpa många massa mycket donuts till mig själv och ingen annan. Jag ska äta. Rör du dör du.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0