KÄNN INGEN SORG FÖR MIG (som är i) GÖTEBORG

Typ. Göra om texter är min grej. Men hörni gott folk. Vet ni vart jag är just nu? Va? va? va? FÖR JAG ÄR I GÖTET!
Ååh hej avenyn, hej spårvagnar, hej alla goa människor men framför allt hej Bella och bror. I hela 9 dagar ska jag få vara i detta paradis. Några saker som står på schemat är att festa (såklart), chillkvällar med Bellas vänner, sola på Bellas underbara veranda och ja varför inte bada i deras pool på en gång? Men också massor av andra saker såklart. I göteborg går man aldrig sysslolös. Det kan jag lova.
Denna kväll såg vi på bio. Män som hatar kvinnor. Den var faktiskt bra. Tummen upp. Nej nu måste vi ta och sova. Vi har en lång dag framför oss imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0