Jobb.

Jag måste jobba idag, imorgon, i övermorgon, dagen efter det plus en sista dag. Och den sista dagen är på midsommar, och jag ska jobba på kvällen. Så man kan ju säga hejdå till den roliga dagen. Men det gör mig faktiskt ingenting. För det första är det pengar, sedan ska jag upp tidigt dagen efter för att åka till GÖTEBOOORG. Så jag ska inte klaga, hehe.
För övrigt så tror jag att jag har ätit för mycket salta pinnar. Börjar må lite illa nämligen. Oj så det kan gå. Langar en otroligt snygg bild också.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Pengar är bra ;)

Har du fått svar btw? :P

2009-06-15 @ 21:31:23
URL: http://nathalieagren.webblogg.se/
Postat av: Anonym

yes, våran buss krockade med en bil.

2009-06-16 @ 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0