Fucking retards. Lita på din magkänsla helt enkelt.

 Förfest hos Jacoff, fest på klubben Deep, efterfest på ett hotell med Bellas killkompis och hans kompisar.
Nu dagen efter inser jag att man verkligen ska lita på sin magkänsla.
Igårkväll när vi var påväg till efterfesten tyckte jag att det inte kändes rätt. Jag kände mig osäker. Men dum som jag var följde jag med. Bellas kompis drog till ett annat rum med någon brud och kvar var jag, Bella och Jasmine med dessa 3 irakiska killar. Inget rasistiskt menat då. Jag har helt enkelt en tendens att känna mig osäker med killar som har en helt annan bakgrund. Dem ville att vi skulle testa kokain. WTF?! Nej såklart. Och jag säger bara en sak. Dessa fucking retards kan inte ta ett nej. Dem försökte med något som absolut INGEN ville. Förutom dem då. Man sa nej bestämt men fuck that. Dem lyssnade inte och jag blev nästan gråtfärdig. Ville bara därifrån. Men det var för tidigt. Jag sov väl sisådär 45 min totalt. Det gick bara inte. Pga dessa störda människor.
Tänkte bara dela med mig av detta och säga - lita på din magkänsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0