Boom chika wah wah.

Åh jag har glömt hur mycket jag har saknat mina gamlingar på äldreboendet. Dem är sådär härligt dementa och söta. I love it. Men det värsta är att jag inte ska få jobba på min avdelning som jag har jobbat på alla andra år. Jag ska på ALLA andra förutom min...deprimerande.

Imorgon är det fredag! Jag ska upp tidigt för att göra mannagrynsgröt åt mina söta dementingar. Puss. Ett snabbt besök hos tandisen blir det också. Dem kommer väl tjata om att jag måste använda tandtråd som sist. Nej jag vill inte. Jag försökte sist men efter 3 dagar gav jag upp. Det är ju ansträngande.
På kvällen drar jag iväg till TIINAAA. Det är studentmottagning där som gäller. Ska bli awesome!
Dont wait up ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0