birthday girrrl

19 år. Tiden går bra fort. Nu får jag nästan ångest. Känns som att jag börjar bli gammal och inte har tillräckligt med tid för att göra allt som jag vill. Jag önskar bara att man kunde få bara vara i en vecka eller något. Utan att man missar något. Bara få tid att tänka liksom. Det är något som jag behöver. Eller kanske åka iväg. Jag har en jäklans tur som ska iväg till Göteborg på lördag. Gud vad mysigt det ska bli. Längtar som en tok ska jag säga. Då ska jag njuta av varenda sekund.
Dagen har spenderats med en Sebbe. Vi har spelat monopol. Såklart ägde jag honom totalt. Haha sucker. Nu sitter jag och äter en donut (dem börjar ta slut) och filosoferar. Hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0